Towary posiadają gwarancję producenta. Długość gwarancji na dany produkt widnieje w jego opisie na karcie towaru. Gotowe Wnętrza jako sprzedawca, pośredniczy między użytkownikiem, a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. W celu przyśpieszenia procesu gwarancyjnego prosimy o kontakt bezpośrednio z producentem towaru, gdzie można uzyskać informacje o sposobach składania zgłoszenia oraz o procesie jego rozpatrywania.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel. 88 77 99 810
Uwaga!!!
Klient nie ponosi kosztów związanych z procesem gwarancyjnym.
Warunkiem przyjęcia produktu do naprawy gwarancyjnej jest:
- dołączenie ważnego dowodu zakupu (faktury) lub jego kserokopii.
- dołączenie karty gwarancyjnej (jeżeli została dołączona do produktu).
- oświadczenie z opisem uszkodzenia i roszczeniami wobec producenta.